Over Ons

Bij Stichting Wij omarmen we een holistische benadering die jongeren ondersteunt op zowel persoonlijke als professionele ontwikkeling. We geloven dat elk individu uniek is, en we zijn vastbesloten om hen te helpen ontdekken wie ze zijn, hun vaardigheden te ontwikkelen en zich voor te bereiden op een succesvolle toekomst.

Onze Holistische Benadering
Onze holistische benadering omvat een breed scala aan programma's en diensten, die jongeren begeleiden op hun reis naar groei en succes. Of het nu gaat om loopbaanbegeleiding, persoonlijke ontwikkeling, of educatieve kansen, Stichting Wij is er om de weg te wijzen.

Kwaliteitsborging
Bij Stichting Wij stellen we hoge streefwaarden en eisen om de kwaliteit van onze programma's en diensten te waarborgen. We evalueren en meten regelmatig onze voortgang, strevend naar hoge tevredenheidsscores, succesvolle plaatsingen, duurzame werkgelegenheid, groeiende vaardigheden en andere relevante indicatoren. Onze inzet voor kwaliteit zorgt ervoor dat jongeren waardevolle en effectieve ondersteuning ontvangen.

Maatwerk en Flexibiliteit
Elke jongere is anders, met unieke doelen, vaardigheden en omstandigheden. Daarom biedt Stichting Wij maatwerkprogramma's en -diensten aan, die kunnen worden aangepast aan de specifieke behoeften van elke jongere. We geloven in flexibiliteit en individuele aandacht, waardoor jongeren hun potentieel volledig kunnen benutten.

Duurzaamheid en Lange Termijn Succes
Onze focus ligt niet alleen op korte termijn resultaten. Stichting Wij streeft naar duurzaamheid en langdurig succes voor jongeren. We meten en evalueren voortdurend hun ontwikkeling, zowel tijdens als na hun betrokkenheid bij Stichting Wij, om ervoor te zorgen dat we een langdurige positieve impact hebben op hun loopbaantraject en persoonlijke groei.

Samenwerking en Partnerschap
We begrijpen het belang van samenwerking en partnerschap met andere organisaties, lokale bedrijven en professionals. Door gezamenlijke projecten, jobbeurzen, mentorschap en andere vormen van samenwerking, creëren we waardevolle kansen en netwerken voor jongeren, waardoor hun carrièreperspectieven worden vergroot. Samen streven we naar een betere toekomst voor de jongeren die we ondersteunen.

Het team van Stichting WIJ

Melvin Rooijakkers
Linda Verhoeven
Niels Vasen
Word vrijwilliger

Word deel van onze missie!

Bij Stichting Wij geloven we sterk in de kracht van gemeenschap en samenwerking. Samen kunnen we een positieve impact hebben op het leven van jongeren en de maatschappij als geheel. Wil jij deel uitmaken van deze beweging? Hier zijn enkele manieren waarop je kunt helpen:

Word een vrijwilliger:

Door je tijd en talenten te delen, kun je directe steun bieden aan jongeren en hun groei stimuleren.

Doneer:

Jouw bijdrage maakt het mogelijk om onze programma's en diensten te blijven verbeteren en uitbreiden.

Verspreid bewustwording:
Deel ons verhaal en onze missie in je netwerken en help ons meer mensen te bereiken.

Partnerschap:

Als een organisatie, bedrijf of professional, kun je met ons samenwerken om waardevolle kansen te creëren voor jongeren.

Neem de eerste stap richting positieve verandering!

Laten we samen bouwen aan een betere toekomst. Doe vandaag nog mee met Stichting Wij en help jongeren om hun potentieel volledig te benutten. Samen kunnen we het verschil maken. Wil je direct bijdragen aan ons werk en jongeren helpen hun doelen te bereiken? Vul ons contactformulier in en laat ons weten hoe je wilt bijdragen. Of je nu geïnteresseerd bent in vrijwilligerswerk, donaties, partnerschap of gewoon meer informatie wilt.

Samen kunnen we een verschil maken in het leven van jongeren. Klik hieronder om het contactformulier in te vullen en deel te worden van onze missie voor een betere toekomst.

E-mailen
Bellen