Vacature aanmelden

Stichting WIJ:
Uw Zakelijke Partner voor een Inclusieve Toekomst

Bij stichting WIJ zijn we toegewijd aan het creëren van waarde voor werkgevers door samen te werken aan een inclusieve toekomst. Ontdek waarom het de moeite waard is om met ons te werken:

Wie zijn wij?
Stichting WIJ is een maatschappelijk uitzendbureau met een focus op het ondersteunen, coachen en opleiden van jongeren met een kwetsbare achtergrond. Wij begrijpen dat diversiteit een kracht is, en we helpen werkgevers om deze kracht te benutten door getalenteerde jongeren een kans te bieden.

Onze Focus:

1. Maatwerk:

We begrijpen dat elke werkgever unieke behoeften heeft. Onze oplossingen worden op maat gemaakt om aan uw specifieke eisen te voldoen.

2. Samenwerking:

Wij zijn uw partner in het aantrekken van talent en het opbouwen van een inclusieve werkomgeving. Samen versterken we uw organisatie.

3. Ervaringsdeskundige:

Ons team bestaat uit ervaringsdeskundigen die begrijpen wat het betekent om met een kwetsbare achtergrond om te gaan. Dit draagt bij aan een soepele integratie en optimale resultaten.

Waarom stichting WIJ?
Door met stichting WIJ samen te werken, vergroot u niet alleen de diversiteit in uw organisatie, maar creëert u ook nieuwe zakelijke kansen. We helpen u bij het ontdekken en benutten van onontgonnen talent en het bouwen van een inclusief imago. Laten we samen bouwen aan een inclusieve en succesvolle toekomst!

Neem vandaag nog contact op en ontdek hoe uw organisatie kan profiteren van onze expertise en inzet voor inclusief ondernemen. Samen maken we een positieve impact op uw bedrijf en de maatschappij.